11.26.2009

MÉS NADALES

Aquí teniu el TAN TAN. Ells fan una versió on repeteixen la segona frase. La veritat és que m'agrada força. QUÉ US SEMBLA SI NOSALTRES TAMBÉ HO FEM? (Paula Vizuete, hauries de repetir la segona frase en cada estrofa. I al final repetir-la 3 cops per fer la coda. I la mateixa frase la farem d'introducció, com a l'últim assaig, d'acord?)



TAN TAN van por el desierto
TAN TAN Merchor i Gaspar
TAN TAN les sigue el negrito
que todos le llaman el rey Baltasar.

TAN TAN vieron una estrella
TAN TAN la vieron brillar
TAN TAN tan pura y tan bella
que todos la siguen a ver donde va

TAN TAN se cansa el camello
TAN TAN se cansa de andar
TAN TAN que está cargadito
de incienso y de mirra para quien será.

12 comentaris:

Mireia ha dit...

Hola nois i noies! en aquesta versió també hi ha diferències en el text però és la que he trobat més semblant a la nostra. Nosaltres hem d'aprendre el nostre text eh?

Andrea.M.G.de 6é ha dit...

Hola Mireia soc l´Andrea.M. he estudiat, la canço de TAN TAN cada dia ,entrare ha estudiar las cançons que possis al blog,mencanta la canço perque es molt alegre i vonica,fins un altre.ESCRIU ANDREA.M.G.

paula vizuete ha dit...

d'acord mireia.Haure d'estudiar una mica mes.!!!
Gracies per avisar-me!!!
Adeuu!!!

Khadija ha dit...

Hola Mireia, jo sóc la Khadija. M'he estudiat la cançó de TAN TAN.

aron de 6é ha dit...

ola mireia soc l`aron de 6é ja me e esstudat les cançons de tan tan etc...

Paula Vizuete 6è ha dit...

Hola mireia una cosa yo si puc podria cantar tambe la canço de Tan Tan.Pero seria molt dificil no?
Bueno adeu!

Paula Valles 6è ha dit...

Mireia,ja em se la cançó

sara ha dit...

Hola, som la Sara i l´Ignasi i també hem escoltat i cantat la nadala. Aquesta tampoc la coneixíem.
L´Ignasi escriu:
M´AGRADA LA CANÇO DEL TAN TAN
IGNASI I SARA

Eduardo de 6è ha dit...

M'he estudiat la canço mireia

Andrea carolina de 6é ha dit...

hola mireia sóc la andrea carolina i m'he estudiat la canço i tanbé m'agrada.

andrea carolina ha dit...

hola mireia soc la andrea carolina de 6é i m'ha encantat.

Cicle Inicial ha dit...

Molt bé nois!!! Aquesta queda maquíssima. La Paula Vizuete ho fa de meravella al piano. I la Georgina amb Campanas de Belen ta,bé. Moltes gràcies noies!!! la setmana vinent assajarem la del 25 de desembre amb la Maria a la guitarra.

FEM MÚSICA

El blog de música de l'escola Ignasi Iglesias