2.26.2009

COMENTEU EL DISC DE LA SETMANA

QUEEN

4 comentaris:

sara ha dit...

Aquesta setmana he escoltat les cançons d´aquest grup que jo no coneixia. Els meus pares m´han dit que el grup i les cançons són conegudíssims i de molt éxit.
La música sembla de rock i el cantant, el Fredy Mercury, té una veu molt intensa i especial.També als videos "escenifica" com si fos un actor el que canta. I fins i tot es disfressa de dona!
M´han agradat aquestes cançons: "I want to break free" i "We are the champions".
Hi ha una cançó,"We will rock you" que jo conec però d´una altra manera:"Jo-vo-li-a-ket-xup".
Fins el proper disc de la setmana!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies pels teus comentaris Sara!!!!

Jo haig de reconèixer que Queen és un dels meus grups preferits. M'encanten totes les cançons i tinc gairebé tots els CD's i els recopilatoris que han fet.

sara ha dit...

Hola Mireia!
A l´Ignasi i a mi ens agrada molt entrar a l´escola amb música, i més si és del disc de la setmana.
El divendres vaig reconeixer el "We are the champions".
A l´escola molts nens fem esports,segur que alguns són campions d´algunes coses.
Fins el dilluns, a classe.

Anònim ha dit...

Queen és el meu grup musical
preferit.Tinc tota la discografía d'aquests nois perqué la podies comprar amb el Periódico.Actualment la banda segueix fent música.Encara que Freddie Mercury és mort i John Deacon s'ha retirat els dos restants fan concerts de Queen amb Paul Rodgers.

FEM MÚSICA

El blog de música de l'escola Ignasi Iglesias